Tur eller vad?

Jag måste bara berätta en sak för er. Idag fick jag en födelsedagskuvert innehållande lite lotter av M´s mormor. Tror ni mig om jag säger att jag vann på 8 av 9 lotter? Jag kan i varje fall meddela att det är sant. Om nu jag bara har fattat instruktionerna på någon av dem också...
3 stycken 10:an lotter innehöll 10 kr vardera.
2 stycken trisslotter med 25 kr vardera.
1 mini skrapbingo med 20 kr.
(samtliga dessa satt ihop i ett trisspaket! Fatta vinst på samtliga!)
Lägg därtill följande:
Miljonlotteriguldbingo med 40 kr vinst
1 trisslott med 75 kr.

1 trisslott var nit, det var det enda.

Så vad ska jag nu spendera 215 spänn på?


I övrigt så har ytterligare en arbetsvecka hunnit passera. Tiden går så fruktansvärt fort just nu att det är rent utav läskigt. Jag har bara 7 dagar kvar att jobba. Det är inte ens 2 veckor kvar tills Ludvig fyller 2, lägg därtill att det är mindre än 1 månad kvar tills minijunior är hos oss....

Idag efter jobbet fick gräsklipparen göra årspremiär. Den startade t o m på första försöket! Ludvig var inte sen att hänga på han heller, han satte på sig sina hörselskydd och tog sin maskin och gick efter mig. Sötis!
Ett kvällsbesök av mamma och pappa, innan L slocknade för en stund sedan i soffan helt utslagen...

Nu hoppas vi på lite finväder i helgen så man kan vara ute... fast samtidigt skulle jag behöva vara inne och baka så det finns något att bjudas på när det nalkas kalasande.... mycket man ska hinna med...


Kommentarer
Postat av: Inger

Vilken turgumma du är!!!



Spendera dem på något kul till dig själv!



kram mamma

2011-05-20 @ 23:17:34
URL: http://www.snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0