Äntligen fredag!

Såå skönt att det äntligen är fredag.
Den här veckan har varit mycket lång, tung och seg.
Mycket på jobbet och mycket på sidan om,
men sånt är livet.
Man får alltid tillbaks något för allt slit någongång.

Ikväll blir det kalas i soffan.
Ska fixa en ost/köttfärspaj till mat,
sen blir det chirre och godis framför idolfinalen.

I pausen där emellan program och röstning,
så lär vi nog ta en snabbis hem till Nås och lämna min bil också
för lite service... gjorde ju en liten blunders för någon vecka sen,
försökte ta mig in i en totalt igen fryst och klakad skufflucka...
det gick sådär kan jag säga.

Img blir det V-ås!
Skoj skoj skoj!
Hoppas på att få se en skymt av Emma också.
Sen lär jag programmera DVD:n, eller så på
tv3:s nya program också "West end star" eller vad det nu
heter, Idapida ska ju vara med! Min-Ida på tv liksom!
Vet inte hur det gick för henne alls, bara pratat lite grann,
men hur som helst så är hon min stjärna.
Jag vet då vem som ska sjunga på mitt kommande bröllop iaf.
Hon. Och kusin-Ida.

På söndag, får jag sova ut då?

Lär ta och slänga ihop några lottorader dessutom,
så jag har chans att få ta del av miljonerna.
man vet ju aldrig när det smäller till.

Trevlig helg allesammans.

Låt Picasso vinna ikväll.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fredagar är najsiga ;).

2007-12-07 @ 17:31:54
URL: http://olivia94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0