Julhandling.

Åter hemma efter en sväng till Ica Maxi och storhandling.
Så nu är kylskåpet välfyllt igen. =)
En snabbis på Jula också för att hitta nå små paket,
och naturligtvis så glömde vi köpa en kabel när vi väl var där..
vi är helt otroliga på att glömma saker jag och M.

Sen så har jag fixat ihop lite grejer till mormor och farmors julklappar också.
Så skulle jag säga att jag är så gott som klar, ska bara slå in lite fler...

Img ska jag hälsa på mormor och morfar, och gratta mormor på födelsedagen.

På fredag ser det ut att bli karbab hos kusinerna i Äppelbo,
sen står det inte riktigt på förrän tomten är hos oss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Tack själv! Kul att hänga med i vad som händer i ditt liv! Såg härligt ut utomlands!! kram!

2007-12-19 @ 12:29:12
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0