Det är kallt nu ju!

 
-2,5'c och snor kallt.
Riktiga isvindar.
Vart tog våren vägen?
Trots kylan, så har jag varit ut och sprungit en tur sen jag kom hem.
Gick riktigt bra, inte ens drygt...... eller jo, lite, men jag imponerar på
mig själv t o m hur bra det känns. Dessutom lite styrka.
Blir nog samma tur img.

Har duschat och fixat lite sallad, och en kladdkaka till efterrätt. =)
Väntar på att M ska komma hem, så vi kan laga lite mat.
Eftersom han är ännu tröttare än mig om morgnarna, så tar han sig inte
iväg allt för tidigt och då blir det ju automatiskt så att han blir kvar längre
på eftermiddagarna/kvällarna för att göra timmarna, men han har tur han
som har flextid. Det skulle man ha.

Ska se på tv resten av kvällen sen.
Lite handboll och plus och allt vad det är.

Om man skulle försöka få in några låtar på ipoden då,
så man kunde få den i bruk. Nu har vi iaf lyckats ladda den.
Framsteg liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0