Gyttjebad.

Sådär ja.
Då har man satt sig i soffan och pustat ut då.

Har gjort en heldag på jobbet,
direkt sen till Luvika på träning... vilket skulle visa
sig blev ett gyttjebad... helgen och gårdagens ösregnande
hade satt sina spår skulle man kunna...
tur man är rutinerad och har ombyte till transporten hem...
var snudd på att man skulle fått lov hoppa in i tvättmaskinen själv...

      

Fick med mig en bamse kasse hem med Newbody grejer också.
Så dem har jag sorterat ihop också, så img blir det allmän utdelning.
Ska ta en sväng hem till Nås och avlämna lite paket också,
se om papsen har vägarna förbi farmor någon dag och kanske
kan avlämna några paket där, för vidare leverans till rätt ägare.

                                      

Lördagens planerade match mot Smedjebacken, blev dessutom inställd.
Snacka om tur, jag som ändå ska bort och inte kunde vara med!
De ska försöka hitta något nytt motstånd dock, men med sådant kort varsel
kan det ju bli lite svårt.... ska spela match mot S-backen nästa onsdag ist
i innehallen där, så då kanske det bara blir 7 mot 7 eller så...

Om ni har lust, så kan ni spana in hotellet som jag kommer att inkvarteras på
under träningsveckan i Florens.
         www.sanmarco-hotel.it
Drygt att packa oss. Max 15 kg. Gäller att vara sparsam på träningskläder,
men hur lätt är det om vi ska köra 7-8 pass?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fotboll är en trevlig sport på våren, eller hur?

2008-03-12 @ 08:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0