Om jag är i matchform..

...så måste jag säga att jag har liiite "flyt".... Vi drar ju som bekant till Mallis i början av maj, under tiden vi är borta, så har vi bortamatch i Piteå och helgen när vi kommer hem bortamatch i Sundsvall.... nu är det visserligen bara ett preliminärt schema jag sett, men det borde bli detta, bara frågan om tid och vilken helgdag som det skall spelas på. Så två norrlandsresor försvinner för min del bara sådär... (visserligen är ju Sundsvall runt hörnet nästan, men ändå...).... Dock väntar Umeå Södra borta någon vecka senare sen också... och Östersund borta... så vi betar av Norrland redan på våren...... åhhh hej va jag älskar norrlandsskogarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0