Liten

Besöket hos barnmorskan i morse gick utomordentligt. Litens hjärtljud var bra och växer som Liten ska.
Jag själv mår också hur bra som helst. Blodtrycket var helt som det skulle, och blodsockret och allt vad ett stick-i-finger kan visa var alla tiders. Så än behöver jag inte komplettera med något extra järn eller sånt. 3 veckor till nästa besök.

Ska ta och lägga mig och vila en sväng, få se om jag slumrar till en sväng innan M kommer hem... sov risigt i natt också, och från kl 06 som jag knappt en blund... så jag lär försöka få några minuter nu...

Tydligen fotboll på eurosport ikväll också. Me like. Inte för att Sverige kanske är såå bra, men det ska ändå bli kul att se på lite lir!

Kommentarer
Postat av: Inger

Mormor är glad att höra att allt är bra. Längtar!



Mamma

2009-02-11 @ 17:46:52
URL: http://www.snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Vad skönt att allt är bra med er =) Vad är du i för vecka nu?

2009-02-11 @ 20:09:59
Postat av: Britt

Kom nu ihåg att det finns en hel del grejer till det lilla livet hos mig, kassar står packade bara att hämta. Bra att allt är bra.

2009-02-16 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0