Plus och minus.

Veckan har startat med både plus och minus.

PLUS är att byggnadslovet äntligen har hittat till vår brevlåda! Nu är det beviljat och klart iaf, även
fast det krävs något "byggsamråd" innan allt startas, vad nu det än är.... dock kommer det ju en faktura på detta snart också, men den var inte alls så farlig som jag trodde så det blir nog bra.

STORT MINUS är att jag vaknade halv 4 i morse och hade så satans ont i halsen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... pallade mig till jobbet iaf och kämpade mig genom dagen... trots tryckande halsont, liiiite huvudvärk och allmänt färdig... Halsen gör fortfarande förbannat ont konstant, vet inte vad jag ska ta mig till.. ska ta och testa lite te och honung nu, varvat med lite glass. Har två dagar framför mig när jag måste jobba, hur dåligt jag än mår. Dessutom, så kan/får jag ju i mitt tillstånd inte äta vad som helst heller, inge hokuspokus-mediciner, inga värktabletter (jo, någon sort kan jag ta, men kommer inte ihåg vilken och ska klara mig utan ändå...)... och lite sånt. Så halstabletter, te och glass får stå till min tjänst....

Dags för massa tv-program nu!
Sen lär jag försöka sova så halsen får vila så gott det går.

Img bjuder mamsen på mat efter jobbet!

Kommentarer
Postat av: Icka

Pysbaciller.. du också?! alvedon är okej! Krya på dig!

2009-03-02 @ 20:18:08
Postat av: Anonym

Vi spelar kl 13. Kom och kolla!!!! Måste ju se hur magen ser ut! ;o) Hoppas allt är bra!

2009-03-02 @ 21:58:02
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0