En slappar dag.

Idag har det varit en lugn, varm och helt ljuvlig söndag. Har inte haft några måsten, utan bara gjort det som fallit oss in. Dvs efter frukosten begav vi oss mot Classe för att köpa ett växthus till M, och som så klart slutade med lite fler saker, men sånt är livet.

På eftermiddagen har jag "lagt" ut ny jord i syrénhäcken, få se om den tar sig något mer detta år... fikat i solen, sett på när M har monterat ihop min nya racer-cykel... och sen har jag legat på sängen och vilat. Funderar på om vi ska försöka oss på en liiiiten cykelrunda för att testköra, men jag är lite osäker på om det är luft i däcken än eller inte...

Avslutar kvällen med lite tv skulle jag tro, innan det är läggdags och ny vecka igen.
Sådana här söndagar borde det vara oftare!

Och förresten, vad var det jag sa igår, minns ni?
HEJJA NORGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0