Grattis min vän!

Idag fyller Idapida 25 år! Ser fram emot om 3 veckor ungefär när hon kommer hem från Sthlm över helgen och hälsar på... bara Liten har kommit underfund med att ta sig ut också.. men då jävlar. Stort grattis hur som helst vännen!

Det känns som att alla jobbar idag, utom just vi. Eller ja, för många är det ju envanlig arbetsdag, vilket det i normala fall hade varit för mig med, men ändå känns det mysko... vad ska vi göra idag? Svärmor och svärfar kommer snart hit för att klippa gräsmattan... vilket jag personligen känner att hade varit nemas problemas för min egen del att göra.. men jag får inte riktigt för mina närstående..

M ska nog plantera lite sallad och sånt.

Men jag då?
Ska jag sätta mig i en stol och bara glo?

Är våryra i byns affärer idag. Tänkte dra med mig M till Nymodigt iaf, för att se om det eventuellt denna gång som kan falla mig i smaken att jag kan utnyttja, om inte hela så iaf delar av presentkortet jag fick i julklapp... kanske finns några fler fina smycken i annat fall... porslin har jag liksom inte riktigt plats med just nu om man säger så...

Kommentarer
Postat av: Carro

Men det är väl bara bra om du rör på dej och klipper gräset så kanske liten kommer ut snart =)

2009-05-22 @ 14:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0