Denna lördag....

Happ, så var det så finito. Sveriges chanser att nå slutspelet är visserligen mikroskopiska sägs det, men jag anser det är kört. Om jag är förvånad? Inte det minsta. Kan heller inte tycka att det är denna match som de förlorade slutspelet på, för det gjorde de för länge sedan... bara att gratulera Danmark och önska dem lycka till.

På eftermiddagens kalas var det fullt ös, trots att det bara var två små pysrackare och resten vuxna. Fick massa fikabröd och så marängtårta. Mums.

Ludvigs tupplurar under dagen är lätträknade. En halvtimme innan kalaset och 40 minuter under kalaset... så han stälpte i säng vid 21.15 och har inte hört av honom sedan dess.... jag hoppas innerligt att vi sover längre än till tre...... och helst skulle jag inte vilja ta morgon förrän klockan 8 i morgon... åtminstone inte före 7....

Eftersom man inte riktigt kan veta när man måste gå upp, så ska jag snart ta och krypa ner jag med.. men först måste jag rensa i min garderob.. eller rensa var kanske fel ordval.. jag måste tömma en av mina garderober i hallen, för i morgon skall denna förflyttas... en del av det som den innehåller skall in i nya garderoben i sovrummet, men kanske inte allt... så vart tusan ska jag göra av det andra så länge tills jag vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0