Torsdag 29/10

Det är antingen eller här som gäller. Antingen sover vi till klockan 6, eller så väljer vi att vakna vid 02.30. Imorse valde vi det första... så det har varit varannan dag nu ett tag. Lyckades sedan somna om också ända till efter 8! Nice. Bus och frukost innan vi la oss i sängen igen för förmiddagstuppluren. Det är så skönt att bara ligga där och vara. Ingen klocka att spana på, jag har ingen aning om hur lång tid vi sovit, ingen aning om hur länge vi legat och bara varit... men det gör inget, för det är just det som är det bästa. Att bara vara utan tid.

Hur jag ska lyckas hålla L vaken tills vi ska bege oss mot Leksand strax efter 17, det har jag absolut ingen aning om, för det kommer inte gå. Min fundering nu är istället om jag ska gå ut en sväng med vagnen redan nu eller ska jag försöka busa ett tag till... eller regnar det kanske ute? Hmm....  Ska i varje fall ta och packa klart badväskan så vi är redo att åka sen.

Ser ut som junior är en tröttis nu igen.. så kanske det dags för en siesta redan nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0