Jag drömmer mig bort!

Jag fick sovmorgon i morse. Pysen tyckte det var så skönt att sova, så han sov ända till 05.20, för att somna om vid 06 och sova ända till klockan 8, så idag är jag riktigt pigg och alert.

Har varit ute på två kortare promenader + att jag städat en massa! Dammtorkat båda här och där, dammsugit överallt, vädrat sängkläderna + bytt, tvättat lite granna... så en liten hemmarfixar-dag är det här.

Just nu sitter jag och drömmer mig bort mot varmare breddgrader. Det här blir ju ett år utan någon solresa för oss, så till våren är det mer än dags igen och då är ju lill-pysen nästan 1 år också! Jag vill jag vill jag vill! Lär höra oss för lite till kvällen hur det blir med allt... sen ska vi bara hitta på ett bra hotell och så bokar vi. Svårare än så är det väl inte?

Kommentarer
Postat av: Carro

Så ni hänger inte med oss till våren då?

Det lutar nog åt att det blir av iaf.

2009-09-17 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0