Till slut så.

Jag och L, vi gick och gick på vår promenad utan att L ville lägga sig ner och blunda... han somnade ett tag sittandes, men så fort jag försökte lägga honom ner var han vaken igen... skam den som ger sig... gruset på vår egen infart är alltid ett säkert kort att ruska vagnen på... så nu sover han. Ska ta och fixa lite med allt möjligt medan junior sover.

Om 3 timmar kommer Ls farmor hit för att vara med L en timme, när jag åker på träning och innan M kommer hem från jobbet och klippningen. Ibland är det ett evigt pusslande. Eller ganska ofta.

I natt har jag sovit såååå bra. Hörde inte ett pip från Ludvig förrän vid 7, då han också sovit i sin säng heeeela natten! Så mellan 00-06.30 sov jag också som en stock...

Under förmiddagen har vi gjort en liten snabbtur till mitt jobb för att utföra lite ärenden och för att säga hej. L somnade en kvart i bilen dit vid kl 10, men annars har han busat tills nyss. Buskallen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0