Thaimat och tidig träning

Hej torsdag!

Uppehållsväder idag med, vilket vi tackar för. Har varit ute på förmiddagen och busat. Ludvig har nu ätit lunch och slocknat i vagnen. Det tog inte många minuter. Så nu är bara frågan, vad av allt jag skulle kunna göra ska jag göra nu? Jag skulle tro jag har ungefär 1½ timme på mig....

När L vaknar, ska vi beställa lite thaimat tillsammans med M´s föräldrar. Sen står det nog inte på förrän det är dags att bege sig mot träningen igen. Ikväll en tidig sådan, vilket gör att grabbarna hänger på till stan och uträttar lite ärenden. Lämnade tillbaks lite felinköpt material, men främst för att köpa födelsedagspresent till Ludvigs farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0