Härliga fredag!

Nyss inkommen från en liten promenad i det vackra vädret. Lagomt många grader och ljuvligt. Faktiskt. Det saknas bara lite solstrålar, men att få se en skymt av dem två dagar i rad, det vore nog för mycket att be om. L slocknade i princip på direkten vi kom ut, så han ligger kvar ute och sussar så gott.

Under tiden jag är ensam här inne, ska jag försöka hinna med att klistra klart fotona i Ludvigs album och sortera lite i L´s klädbyrå. Se vad det finns för smått och gott där i, om något skall plockas ur eller möjligtvis tas fram, just nu är det en salig röra..men kläder det har han.

Om någon timme är det dags för lunch och så kommer det nog bli bus och lek fram till att jag åker på träning vid 17-snåret. Åter hemma igen runt 20.30 och då är det fredagsmys. Eller kanske inte. Ikväll blir det i varje fall ingen Wallander. Här skall det packas lite och fixas inför helgen. För i morgon bitti drar vi mot mina gamla trakter Västerås! Blir lite shopping (åtminstone ett försök till...), träffa Emma och Lisa, god mat, övernattning på hotell, innan vi på söndagen besöker IKEA innan vi beger oss hemåt igen. =) Intressant att se hur Ludvig beter sig när vi skall "sova borta"... om han får ro till att somna överhuvudtaget... och om han somnar så hoppas jag innerligt att han kan sova trots att vi kanske har tv:n på en liten stund också... det sägs ju att det är melodifestivalen redan i morgon...inte en susning om vilka som tävlar, men det var väl detsamma, man kan slå en kik på det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0