Kommande problem?

Ikväll på träningen gick det hål på min blånagel eller hur man nu ska uttrycka det..... så just nu är den inte så vidare blå längre..... vad jag oroar mig för just nu, är att den ska börja göra ont och vålla problem för mig... för sådant har jag inte riktigt tid med....

Det var fullt ös på junior när jag kom hem. Han hade farmor på besök och idag var första gången på länge som han kunde släppa M ur sikte och bara busa med farmor... hon fick till och med en hejdå-kram när hon åkte hem! Efter lite mys och gos, så slocknade junior i mitt knä vid halv 11 tiden.... han är seg på att somna min lilla skrutt... men sen har han ju två nattugglor till föräldrar också, så det finns väl i generna.

En ny OS-medalj till brudarna ikväll och Anna Haag har helt klart rätt: "man kan inte vara missnöjd med ett OS-silver". De där två brudarna hinner vara med i flera OS än och ta sina guld, var så säkra.

Skulle man ta och hoppa i nattmössan och invänta tisdagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0