Pust och stön.

Hela gården är nu skottad av mig. Pust och stön vad drygt, mycket och tungt det var! Dagens träning alla gånger, men om 3½ timme är det fotbollsträning som gäller. Snälla låt oss hoppas att planen är grön så vi kan vara ute. Ett strykepass på detta och jag kommer vara dödens...

Ludvig åkte lite pulka innan han blev tröttis och somnade i vagnen på stört, vilket var tur eftersom jag då hann skotta klart.... men lagomt till M kom tillbaks med första lasset pellets, så vaknade han och vi fick gå in. Så M fick bära in säckarna själv.... + att han nu är iväg och handlar mer... bäst att passa på när det finns tid till det.

Allt jobb och slit har börjat gjort mig hungrig också, så bara M kommer tillbaks blir det lunch! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0