Bortskänkes...

....två stycken framsida lår i träningschock.

Jag har så ont så jag vet ärligt inte vart jag ska ta vägen. Detta är tacken för att man inte tränat på 1½ år..... haha. Det gick bra på uppvärmningsvarvet idag, då kände jag inget, men så fort jag slog första passet då högg det. Jag genomför ju passen, inte så att jag går av, men jag är rätt hämmad. Tänk er att lårmusklerna blir totalt stumma, snudd på krampar.. du ska slå passningar, skjuta, slå  långa bollar, jaga motståndare, springa fort, trycka i från... och vad använder man som mest, lårmusklerna. Härliga tider, not. Blir så frustrerad, när sjutton ska det släppa? Jag kan väl inte behöva ha det så här i flera veckor till väl?

Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det snöade+regnade under dagen igår.. idag är det minusgrader.. hm, knepigt väder!!

2010-01-20 @ 07:02:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0