Hej omöjlighet!

Nu åker långbyxorna, regnjackorna och mössan på. Vart tog det där fina härliga sommarvädret vägen som fanns hos oss för någon vecka sedan? Det börjar kännas allt mer som höst och jag börjar befara att sommarens soltimmar är förbi...

Av en händelse loggade jag in på internetbanken nyss... upptäckte att jag fått alldeles för mycket pengar från Försäkringskassan denna månad... så hade ju inget annat val än att logga in även där för att se hur det stod till, om jag knappat in fel ändå mot vad jag trott jag gjort, eller om det var deras fel... Vad jag kan se så har jag gjort rätt. De har betalt ut helt fel. Att sedan komma fram till dem på telefon är ju mer än en omöjlighet. Det här kommer ta mer än halva dan är jag rädd.... dryyyyyyygt. Kan de inte svara nu när L ligger ute och sover och jag har tid till att krångla med dem... fan.

Junior ja, han sov nästan ett klockvarv och vaknade vid 7. Jag var rätt pigg då jag med, för jag somnade vi 21.30 igår. Efter frukosten plockade han fram sina springskor och skulle ut. Då det regnade ute blev kruxet att han skulle åka vagn om vi skulle ut, vilket han gick med på... gick ett varv runt kossorna och tittade på dem. På vägen hem sen så slocknade junior sittandes... och det redan före klockan 9....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0