Som ett brev på posten...

...så kom så även förkylningen till mig. Liksom halsontet. Hade jag förväntat mig något annat?

Att få L att somna igår kväll, gick hyffsat bra. Dock vaknade han efter 40 minuter och då brakade helvetet lös. Han gallskrek och grinade konstant i två timmar! Vi prövade allt, busa, äta, mysa osv... men icke. Det enda vi ville var att gråta och skrika. Behöver jag säga att när L väl slog igen sina blå, att jag och M inte var många minuter efter... det ekande ljudet i våra öron ville aldrig ge sig.... Natten däremot har varit hyffsat bra. Bara vakna 3-4 ggr kanske... och vid 7 tog vi morgon.

Så dagen, kvällen och natten som kommer, kan bara bli bättre än det föregående dygnet. Nu är vi ju dessutom 2 som kan snora ikapp här hemma under dagen... så detta blir nog återigen en låååång dag i vår ensamhet. Ser dock ut att vara hyffsat varmt ute, så vi kan försöka vara ute och busa lite åtminstone... sen är det ju en del fotboll om man vill se det.

Träningen ikväll känns ju väldigt osäker.

Kommentarer
Postat av: Inger

Ni får krya på er!



Kram mamma

2010-06-17 @ 15:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0