Ännu en busdag.

Ludvig vaknade strax före 7 i morse, så då var det bara att vräka sig upp! Vid 9 började John Blund komma, så då packade vi in oss i bilen och åkte till Nås. L slockna direkt, men sov inte mer än till 10 minuter efter vi kommit fram.. så det var bara att börja busa direkt!

Kom hem för drygt en halvtimme sen. L somnade i bilen på vägen hem och ligger nu återigen ute i vagnen... vilket jag hoppas han gör ännu om en dryg halvtimme... för senast halv 5 ska jag lämna över honom till sin farmor... Farmor har planerat att gå hit och hämta honom i vagnen för att sedan gå hem till dem... så för hennes skull kanske det är bäst att han sover när de går.. för annars är jag rädd för att han har tröttnat på att åka vagn för idag.. men men.

Dagen har som bekant bestått av bus bus bus, både inne och ute. Fått oss frisk luft emellanåt och pannkakor vilar i våra magar.

Träningen vid halv 6 består av tester och jag är säker på att jag har förbättrat mina resultat. Borde inte vara möjligt att jag inte gör det... eftersom jag var heeeelt otränad när jag gjorde dessa sist, dvs första träningen i januari.... så det här kommer gå bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagmar Bergman i Björbo har kommit. Finns på Webbisar.



Mamma

2010-03-30 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0