Soliga tisdag!

Återigen ser det ut att vara en solig dag! Vi har varit uppe några timmar, så vi har redan hunnit vara till Ica och handla + att L nu ligger ute och sover middag. Så jag ska försöka hinna med att måla lite mer på pallen! Jag är en bit på väg från igår iaf, men än är det långt kvar.... ni kanske vill se en liten smygtitt? Kruxet just nu är, att jag måste nog ta och ge mig på att försöka blanda lite färger för att få någorlunda skaplig rätt kulör.... så vi får väl se hur det kommer sluta...



I örvrigt idag ska vi bara busa och leka och ha det bra. Sen blir det träning för min del framemot kvällen. En vanlig tisdag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Inger

Kul bild, blir nog bra ska du se.



Kram mamma

2010-03-16 @ 13:58:11
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0