Torsdag 4/3

I natt har vi inte sovit bra. För det första tog det fyra försök att få L att somna... så fort jag försökte lägga ner honom i sängen, så satte han sig upp och i princip skrattade åt mig... tjiiii fick jag liksom. När han väl somnade sen, så har vi sovit lite knackigt hela natten... varit mycket bök och knöl, så vi har nog varit vaken en gång i timmen ungefär... dessutom var vi klarvakna vid halv 8.

Så vi har redan varit på en tur till Nås idag och hälsat på min mormor och morfar. Busat lite och visat att vi kan krypa. När John Blund började komma, så tackade vi för oss och drog oss hemåt. Nu ska L få sig lite lunch, sen hoppas jag att han vill sova igen (han somna så klart i bilen hem....) så jag kan göra honom sällskap. Jag skulle behöva vila en timme eller två innan det är dags för träning ikväll.. en dryg sådan dessutom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0