Kylslagna dalarna!

Tackar pappa för att han fixade på vinterdäcken på min bil igår. I morse när det var dags att bege sig till jobbet så visade termomtern nästan -8'c.... halleluja. Tackar nästan honom där uppe för varje dag som går utan att snön hittar till oss... känns väldigt mörkt och trist ute nu tycker jag.

Fullt ös på jobbet som vanligt, men det är samtidigt kul. Dagarna rullar på och det står inte på förrän jag får bege mig hemåt till junior igen.

Jag och junior är fortfarande förkylda. Har i princip varit förkyld i snart 2 månader. Ända sedan jag började jobba igen. Dock börjar jag känna mig mycket bättre, men junior... han har det inte lätt i näsan och nätterna är ingen höjdare.. vi vaknar både en och två och tre gånger för att blåsa ur lite snor och för att få bort nästäppan. Stackars liten.

En dag kvar och sen tar vi helg igen. En helg utan planer?


Kommentarer
Postat av: Inger

Nu finns det papper ...



Kram mamma

2010-10-21 @ 21:59:07
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Snö har de söderöver. Pratade precis med mamma.

Så vi får vara tacksamma för var dag som vi slipper.

2010-10-22 @ 16:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0