Hej söndag!

Morgonen började strax efter 7. Jag och L gick upp vid halv 8, medan M blundade en stund till. Kändes bra att vakna upp till en morgon utan regn! Fortsätt så dagen!

Efter frukosten, så har jag och Ludvig höststädat sovrummet och hallen från topp till tå. Även torkat fönstren... dvs de fönster som inte är ut mot framsidan/altanbygget...för där ska det idag äntligen(!) efter 1½-2 månader grävas bort grushögen som legat framför dörren och läggas på det rättas bort... + matjorden skall ut och sandlådan skall grävas ur. Allt med hjälp av en liten grävmaskin. Tack gode.

Först ska vi dock gå söndagstipspromenaden i Nås med familjen. På eftermiddagen sen åker jag och Ludvig på 7 års kalas, medan M får vara hemma och arbeta. =)

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara att komma till oss och spela! :)Patrik är gammal pingisspelare så nu blir det pingis här hemma varje kväll ;)



Vi köpte vårt på Elgiganten för 1890!

kram!

2010-09-26 @ 21:45:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill också ha Super Mario! :) ska köpa till Suprer Mario Galaxy inom kort! Vi fick med Wii Sports och Resorts, typ alla sporter.. tennis, golf, kanot, pingis, bowling..

2010-09-26 @ 22:00:18
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi insåg dock att alla tillbehör är skitdyra! En till "handkontroll" kostar runt 400:- eller nåt.. man får köpa lite i taget, eller önska sig i julklapp! :)

2010-09-28 @ 18:29:06
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0