Helgen är över

Så var denna helg snart till ända. Börjar bli dags att tänka på refrängen, först för junior, sedan för mig.

Gårdagen spenderades först på hemmaplan med att vara ute och räffsa löv och busa, träffa Ludvigs farmor och farfar som tagit sig hem från Mallis, eftermiddagen spenderade jag på IP med att se laget spela ihop 1 ny pinne. När domaren blåste igång matchen öppnade himlen sig fullständigt, när han blåste för pausvila drogs kranen åt och det blev stekhett och gassande sol... väldigt varierande väderlag måste jag säga...

Idag vaknade vi för andra dagen i rad strax före 7... så den senaste veckan har jag stigit upp klockan 7 varje dag... efter lite fix här hemma så åkte vi till Nås på förmiddagen för att gå tipspromenad med mamma, pappa och Oscar. Mamma bjöd oss sedan allesammans på lasagne och fika.. grabbarna somnade båda två i sina vagnar under promenaden som sträckte sig över 3 km... så en tidig middagssömn gör nu att junior börjar få påhälsning av John Blund. M har åkte på innebandy och än har jag inte sett honom komma hem, så kanske kanske att det blev av ikväll...de senaste gångerna har han kommit hem efter en kvart pga för få... så jag och junior ska mysa en stund i soffan nu innan vi sätter på pyssen och går och snarkar.

Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för idag!



Kram mamma/mormor

2010-09-19 @ 21:23:00
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0