Välkommen april!

Det är några grader PLUS och det regnar ute. Jag kan inte vara lyckligare. Snön tinar i en rasande fart (förutom på vår gård som befinner sig i nästintill total skugga....) och våren är äntligen på intåg! Jippi!

Vi ser nu fram emot, våren, sommaren och allt vad det nu för med sig. Jag har knappa 2 månader kvar att jobba som det är planerat, sen får jag vara hemma och busa med juniorerna ett bra tag! Underbara tider.

Vi lägger nu förhoppningsvis även en lång "sjukdomstid" till handlingarna och hoppas att vi kommer få vara relativt friska de månaderna som är kvar innan sommaren....Marsmånad har bestått av närmare 15 VABdagar! Försök slå det ni..... så då kan ni även räkna ut att dagarna junior kunnat spendera på dagis, är lätträknade för månaden...... Igår gjorde vi även ett besök till mamma och pappa för att hälsa på, efter över 2 veckors isolerande hemma utan besök.... L fick hjälpa till att såga lite ved och även testa köra traktor med Jajja...om han trivdes!

Månaden april kommer även att bjuda på en Västeråsvisit till bästa Emma & Patrik. Det ser vi framemot allihopa! L pratar dessutom om IKEA... men det får vi se hur det blir med det.. japp, ni hörde rätt... Ikea är ett av alla ord L kan säga helt klockrent....=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nehe kan han säga IKEA?! :) haha va roligt! Nya IKEA öppnar den helgen ni kommer...

2011-04-03 @ 10:54:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Synd att vi bor så trångt, annars kunde ni ju ha sovit här! Har du kollat Hotell Ibis vid Bellevue? runt 550:- för en natt tror jag.



Antagligen lär det var kaos på nya Ikea.. de skulle rea ut typ allt på gamla Ikea men jag minns inte när det var. Tänkte om jag skulle köpa nåt åt er om de fanns på rea?

2011-04-03 @ 20:26:13
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0