Återhämtning.

Igår när jag väckte junior och skulle skjutsa honom till dagis, så blev det illvrån och gråt och total vägran. Gi skulle vara hemma. Väl på dagis sen så gick det så klart över och han hade lekt och haft sig. Snacka om att han försöker testa mig. =) Gissa därför min förvåning när han idag i princip helt uuuuutan protester gick med på att klä på sig och åka till dagis! Det ni. Fast så smart som den ungen är, så har han nog förstått vad vi menat med att det är hans sista dagisdag idag på väldigt länge.

Junior kan numera berätta för er vad hans mamma, pappa, farfar och så klart morbror Jajja heter egentligen..

Själv har jag spenderat förmiddagen på huvudkudden helt borta i dvala. Min sista riktiga återhämtningsdag idag. Har nu fixat till lite lunch som jag ska försöka tugga i mig, sen blir det lite mer chill innan jag ska hämta hem busmonstret vid halv 2 tiden. Är dock ingen superväder ute heller... visserligen regnar det inte, men ser lite grått och trist ut... fast det struntar nog junior helt i, han älskar att vara ute! När M sedan kommer hem ikväll hoppas vi det fortfarande är uppehållsväder, för ikväll vankas det grillat.

Jag måste dessutom under kvällens lopp packa klart det mesta av vad jag behöver ha med mig, vilket dock inte känns som speciellt mycket, eftersom M kommer åka fram och tillbaks och på så sätt kan han ta med-hämta saker vad som behövs från dag till dag. Så som ni kanske förstår, så är det riktigt nära nu till bebisen kommer till oss. Imorgon "läggs" jag in för att ta lite prover, träffa läkar/narkosteamet och antagligen får en genomgång om hur dagen därpå kommer se ut sen... sen hoppas jag att vi kan få åka hem under helgen igen...

Igår tog vi oss en biltur igen. L var mer vild än tam, MEN hur trött som helst. Han slockande efter 10 minuter i bilen.... vi gjorde dock en längre biltur än vad som kanske först var tänkt, men det gav också resultat på djurfronten. 2 älgar, 1 hare och 1 rådjur. Detta efter att ha sett Olsen, Lövsjön, delar av Håvberget, Lindesnäs och Nås.... skam den som ger sig. Så nu är det bara den där förbenade björnen kvar (som även skall vara 2 st!) att få se.... och så vargen så klart.

Så gott folk och kära vänner, på återhörande om några dagar eller flera. 

Kommentarer
Postat av: Inger

Kramar från mamma!

2011-06-14 @ 22:01:04
URL: http://www.snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Jaa! Hoppas allt går bra!



kram!

2011-06-15 @ 21:31:00
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0