"Gi åva mee"

Igår var det äntligen dags för junior att få klippa sitt långa hår. Som vi väntat och så bra det blev. Bara att slappnar av och låter Tette gå loss med saxen, så sitter han helt stilla och bara njuter.

Hälsade på hos min farmor på vägen hem. L gick lös bland alla saker som finns att leka med och utforskade varje millimeter. Lämnade sedan av honom hos mamma, för att sedan åka vidare mot Mora med mina kära arbetskamrater. Blev en sen kväll för min del, men L hade somnat utan protest i M´s knä, så det är ju snudd på jag lär åka iväg fler gånger...

03.45 vaknade L så med en nattskräcksattack igen... Lyfte över honom till vår säng, men han fortsatte gråta och skrika... han skulle opp... men ingen av oss var speciellt sugen på att gå upp... så vi lät honom gråta några minuter, sen såg jag han ändrade beteende lite, så då tippa jag kull honom på kudden och vips så sov han vidare igen! Så vi ska helt enkelt låta honom ta sig genom de där minutrarna av skräck så kanske han somnar om utan att ha fått lov gå opp... för han sover ju innerst inne...

Väckte honom sedan vid kvart över 7 i morse....fick då till svar Gi åva mee.... (Ludvig sova mer...)... vilken sötis! Lämnade av L på dagis, innan jag åkte hem och sov en timme till... lite frukost på det, sen bar det iväg till Vansbro igen... idag var det  min tur att få besöka frisören. Så nu är håret kortare och ljusare igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0