En semesterdag

Med lite kortvarsel så blev det en semesterdag idag. Enda tiden som fanns i Falun för att jag skulle hinna byta, var just idag (ringde i onsdags!). Så idag blir det en stadsvisit. Eftersom L och M i vanlig ordning är fredagslediga och L inte har någon dagistid på fredagar, så ställde det ju dock till med lite problem eller kanske snarare extra fix och trix även där. Allt går dock att lösa. =)

Imorgon är det dags för Alice att döpas, så i morgon kommer nog större delen av dagen att spenderas i Nås. Ikväll ska vi därför ta oss en sväng till mamma och pappa så L får bada i riktiga badkaret. De senaste veckorna har han fått stå ut med att bada i badbaljan här hemma... så nu längtar han efter stora badkaret! M´s föräldrar håller på att göra om sitt badrum, varpå det just nu inte finns något badkar att bada i där.. och när vi varit i Nås de senaste gångerna så har tiden inte funnits till något bad... men ikväll så ska han få plaska, pysrackaren!

Söndagen har däremot inga planer. Hoppas nog på bättre väder så att vi kan vara ute. M behöver snickra altan, jag skulle behöva rensa och snygga till i häcken och L vill alltid vara ute så det blir inga problem med honom.

Förresten, jag som såg framemot en sovmorgon idag, vaknade vid 7 med sendrag både i fot och skenben.... så här sitter jag medan grabbarna snarkar vidare.... orättvist.


Kommentarer
Postat av: My

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 12:43:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0