Ett nytt kapitel är skrivet.

Trots att jag lyst med min frånvaro vad det gäller inlägg en tid nu, så hälsar ni fortfarande på här inne hos mig. En stooor kram och eloge till Er. Kanske vore på sin rätt att jag började skriva igen?

För er som inte redan vet och hört, så ska jag först passa på att berätta att vi för en vecka sedan skrev ett nytt kapitel i våra liv. I samband med Mollys dop, överraskade vi våra nära och kära med att även ställa till med bröllop. Perfekt att slå två flugor i en smäll. =) Det blev minst sagt lite chockade och förvånade gäster, men ack så kul! De enda som visste om vad som skulle hända var mina två närmaste (dock inte ur geografiskt synhåll =( )vänner, Västerås-Emma (inkl hennes sambo P) och Stockholms-Ida. Passade samtidigt på att utnyttja deras "intressen" lite.... Emma fick agera fotograf och Ida bidrog med bedårande solosång!

Efter kyrkobesöket så blev det fikakalas hemma hos oss. Lite småtrångt kanske, men finns det hjärterum så finns det stjärterum! Tack till Er alla som delade vår dag. Bjuder på en bild från fotograf-Emma:



I och med denna familjehögtid, så har även hela familjen nytt efternamn. M, Ludvig och Molly är redan färdigbytta och klara, medan jag fortfarande väntar på registrering och bekräftelse... vilket gör att jag just nu lever i en värld där jag är högst osäker på vem jag egentligen är.... När detta väl blir klart, lär jag påbörja projekt-byta-alla-kort.... nykörkortsbild är i varje fall tagen.... med sen finns det ju miljontals fler kort att ändra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0