En bonde i vår by

Alltså, Bonde söker fru.... kan man annat än skratta.
Det är ju så himla roligt att se ju.... ett gott skratt förlänger livet.

Nyss hemkommen.
Efter att ha jobbat en hel dag,
drog vi till Borlänge med jobbet..
Har varit på restaurang Malu och ätit gott.
Antar att detta var som vårat julbord,
så för mig var detta toppen. Vi hade 2 f.d Handelsbankare
med oss, som tack för att de hjälpte oss under 100 års jubileumet
i somras. Så för mig fick det bli kyckling-pommes-bea och sen lite glass.
Mums.

Så det här var ytterligare en kväll då jag inte var hemma förrän efter 21.
När tusan ska jag kunna sova kapp det jag ligger efter?
Det finns inte i min almenacka just nu iaf..
Img är det jobb ända fram till 18.15,
sen ska jag och träna med Kvarnsveden 19.30...
klockan kommer ha passerat 22 innan jag är hemma... snark...

På fredag kväll blir det fest.
En fest för två iaf, mig & M.
Idolfinalen väntar ju, det är ett måste.
Så det kommer bli något gott att äta, sen en massa chirre och dodis. =)
Har aldrig riktigt förstått mig på Amandas stil, och Marie är grym att lyssna på..
dock inte alltid så kul att titta på... så mitt hopp om vem som ska vinna, är ganska solklart.

Sen funderar jag och M på att åka till Vås på lördag och julshoppa.
Har ju en del julklappar kvar att inhandla. Vissa är helt klara, en del är halvklara,
sen finns det några personer som vi inte har en aning om vad vi ska köpa... så drygt...
julen är bara till besvär... nästan iaf. Dessutom måset man önska sig massa saker.
Om man inte vill ha något speciellt då, hur gör man då?
Förhoppningsvis, så kanske det kan passa med en visit hos Emma också,
i hennes nya lya. Var evigheter sen vi träffades nu... inte bra.

Fortsätta se klart på Bonden nu då,
sen blir det läggdags.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0