Ingen bra dag.

Glömde berätta igår om hur crazy dagen var.
Det började med att jag körde "fel" väg när jag
skulle till jobbet. Jag brukar alltid ta vägen om station,
snickeri och över nya älvbron för att slippa den otursdrabbade
korsningen, vad gör jag, av någon anledning utan att tänka,
så svänger jag vänster över gamla älvbron och sen ut mot just
den korsningen... goddag yxskaft.

Efter hemkomst från jobbet, skulle jag laga mat.
Ris, chicken bits och sås.
Det började när jag skulle lägga bitsen på en plåt,
upptäckte att bäst före datumet var 071024!
Och de hade jag precis köpt... vadå drygt..
bara att slänga ut dem till fåglarna.
Bestämde att ta upp färdiga kycklingfileer ur frysen.
Så jag tar fram en kastrull och ska koka ris, då upptäcker
jag att riset så gott som är slut också..... hallå liksom!
vad tusan är det som händer mig denna dag!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0