Så var julen snart förbi.

Tiden går fort när man är ledig.
Julafton passerade med brakfart,
redan juldagen. En ledig dag till, sen är
det jobb i 2 dar...

Gårdagen var trevlig.
Åt julmat = köttbullar, julkorv och potatis som alltid,
efterrätten var inget för mig så den skippa jag.
Sen blev det Kalle Anka och med tiden julklappsutdelning.
Man kan väl säga att våra julklappar vi lyckats köpa,
var både bottennapp och riktiga kanonklappar...
var nog årets "sämsta" inköp... systers och Antes paket,
gick det ju åt skogen med... men men...

Fram emot kvällen drog jag mig mot Björbo och fortsatte
firandet där. Det kom till och med en rolig tomte ända från Finland,
han sa själv att han hade samma dialekt som mumintrollet. =)
Jon blev rätt så rädd, vågade inte riktigt gå fram till tomten,
och fråga man honom efteråt om tomten var nå snäll,
så fick man snabbt svaret "nejj"... så söt.

                      


Man skulle iaf kunna sammanfatta det hela med att det verkar som att jag har
varit rätt så snäll i år också. För paket, det fick jag. =)

Ha en fortsatt bra jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0