Återhämtningsdag jobbmässigt.

Jobbdagen idag var mycket lugn och skön.
Inte alls samma rusch av kunder som jag är van vid,
inte så mycket teleonringning heller, så idag har varit en återhämtningsdag. =)

När jag kom hem vid halv 7, så påbörjade jag genast muffins-baket. Gick lite snabbare idag,
kanske hade vanan inne sen igår?
Samtidigt fixade jag dosor till img. Pytt i panna och rödbetor blir det för min del. Var längesen.

Klar lagom till 20 när allt börjar på tv:n. Fullspäckat idag. Lyxfällan, Spårlöst och Brottet. Me like.

Img är det fredag, jippi!!!


Kommentarer
Postat av: C

Rosa strösel, vad annars? ;)

2008-04-10 @ 22:13:47
Postat av: Tette

Kan man få smaka =)

2008-04-11 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0