Daladerby.

Så äntligen, verkar det som att bloggvärlden har öppnat sig igen.
Har varit några smått frustrerade dagar... konstigt nog.... hmm..

Söndagen blev en slappardag bara. Gjort nog inte något "vettigt",
utan bara tog det lugnt. Ändå har jag ännu inte återhämtat det jag
förlorat av sömnen.

Igår var det åter dags för jobb. Full fart hela tiden. Hämtade upp M på jobbet,
eftersom han är utan bil just nu. Blev en sväng ut på Coop och köpte present
till honom, sen storhandling på maxi. Avslutade shoppingen med en burgare på max.
För en gångs skull vågade jag prova något nytt. Kyckling mål classico eller något sådant,
super var det!

Nyss hemkommen från träning. Av någon anledning var 7 av 16 spelare sjuka...
inte kan jag väl ha smittat dem alla? =(
Jenka har jag garanterat smittat, det är solklart... men de övriga har nog fått det
av allt möjligt om ni förstår hur jag menar. Match på lördag kl 9 (!) i Blge,
så jag hoppas några har frisknat till tills dess.

Sitter här framför tv:n med M och svärfar. Mora-Leksand. Spännande.
Själv vet jag inte riktigt om det spelar någon roll vilka som vinner, men av
grabbarna att döma så hejar de åtminstone på LIF.... så jag gör nog det jag också..
med hopp om att något av lagen kan ta sig tillbaka till eliten.

Tidig läggdags ikväll.
Kan göra ett försök iaf.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Modigt av dig Emma, det är inte så farligt att pröva nåt nytt.


kram mamma

2008-04-01 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0