Flashbacks.

Kom hem för en timme sen.
Åkte i morse vid kvart i 8.
Det är min dag det.

Var lite halv nervös för att jag inte skulle hitta till planen som vi skulle vara
på ikväll och träna... jag visste vart jag skulle svänga av, men inte så mycket mer än så.
Sen närjag har svängt av den vägen och åkt kanske 1 km... så ser jag lite vatten och då
slår det mig, här har jag varit förut! Jag minns det, fast det var 8 år sen! Det slog mig bara sådär.
Skumt. För er som inte visste det redan, så har jag gjort en säsong i IFK Ludvika tidigare, år 2000...
så det är ett tag sen. Provade lite overaller efter träningen, så jag var inte hemma förrän kvart i 10.
Duschning och ätning.

Img ska vi kanske åka till Äppelbo och hälsa på kusinerna,
även nytillskottet Sally. =)

Kommer jag få sova något denna helg???
Match på lördag så då lär jag ju upp och äta och sen iväg...
Söndag är det dop vid kl 11 och sen Sound of Music i Ejendahl vid 18.,, fullspäckat med andra ord.
Förresten, kusin-Ida ska sjunga på Oscars dop! "Du vet väl om att du är värdefull". Hon är grym på den låten!


Nu till något riktigt skojsigt, Karin har blivit uttagen till U21/23 landslaget,
järngängs-Karin liksom. As ballt. Kör hårt bruden!

Just ja, farbror blå var ute längs min färdsträcka idag också.
Men det var hel-lugnt, för jag låg sist i en lång karavan av bilar som puttrade
efter 2 inte alltför fortgående lastbilar med tillhörande släp....

Tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0