Fortsatt fint vårväder.

Idag blev det premiär med shorts på träningen,
underställsbrallorna åkte av. Så skönt. Nu är det äntligen på
väg att bli vår och sommar!

Sett på sista Anna Pihl nu. Yes va bra.
Inte bra att det slutar för gott, men så bra slut.
Blev precis som jag hoppades. Kommer sakna.

Img är det jobb som vanligt, sen ska vi göra debut på
Hillängens gräs, dock på B-plan men ändå.

Onsdag är kvällen ledig, så då ska jag försöka passa på
att få däcken bytta.

Torsdag är det jobb till sent, sen träning direkt på det vid 19,
så då blir det sent innan jag är hemma.

Fredag bara jobb, och på lördag smäller det.
Där har ni min vecka i korta drag.

Fotbollskväll nu, sen läggdags.

Håller på kika på en resa till i höst också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0