Hemma med halmen.

Så var man äntligen hemma då.
Varit borta sen halv 11.

Dopet på fm gick hur bra som helst.
Oscar var hur duktig som helst, han sa inte ett knysst,
somnade till och med innan själva cermonin.
Dessvärre var det med hans föräldrar kameror.
Jag skulle ta med digitalkameran och M skulle filma.
Hann ta 3 kort, sen var minneskortet fullt. Bingo.
Syrrans kommentar efteråt: "Vi la in alla kort på datorn igår kväll,
men vi glömde tala om för dig att du kunde radera".
Och varför inte radera dem själva när man ändå lagt in dem i datorn undrar jag då. Haha.
Sen till videokameran, mitt när kusin-Ida sjöng, så blev det nå vajsing och error på hela
skiten... så jag hoppas att det blev lite med iaf, och att allt inte bara försvann.
Jag började filma med min digitalkamera istället, så jag får skicka över filmen till syster.

Smörgåstårta och massa vanlig tårta och doningar.
Har inte behövt äta nå kvällsmat.

Hem en sväng och mellanlandade, bytte kläder, sen iväg till Leksand.
Sound of music. Satt kvar i bilen till nästan 17.40, men "hopp" om att hinna
höra referatet från vår match igår och när me myself  pratade, men icke.
Har lyssnat på det nu på nätet istället. Hemskt. Usch. Fy. Låter jag verkligen sådär?
Men som sagt, vi bryter ihop och kommer igen!

Kommentarer
Postat av: Icka

Det där lät väl bra! Du visste vad du snackade om! Du hörde att barnen sa att de såg ett djur när de var ute? Vi gick en sväng när alla åkt hem och mellan oss och Gunnar var det stora älgspår i diket. Det var säkert en sån de såg!

2008-04-28 @ 08:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0