Kalas-bakning.

Så var denna dag snart till ända då.
Behövde inte hämta någon bil i Nås, det löste sig denna vecka ändå.

Så när jag kom hem från jobbet, gick jag till affär'n och handlade lite
mjölk och ägg till pannkakor, samt lite bak ingredienser.
Så nu på kvällskvisten har jag bakat en dubbelsats med muffins.
Sen lär jag nog komplettera med ytterligare en dubbel sats img...
har inte en aning om hur många som tänkt grattulera, och har heller
inte fått nå konkret svar på hur vi ska lägga upp det hela, om det ska
kalasas eller inte. Kalas vill han ha, men det är inget slott vi bor i....
men vi ska försöka få plats med typ 10 pers för mat och fika, sen får
övriga sörjande komma en annan dag på fika. Det får tusan räcka.
Känner ingen lust att skjuta på något kalas till sommaren heller, så det
kan bli kalasande vid dammsjön.. låter bara drygt, släkten vill väl gratta nu,
och då känns det ju dumt om vi inte ska bjuda på något nu... så nä, det är jag lite emot.
Tiden får visa sig... har 1½ vecka kvar att fundera än...

Img blir det sovmorgon. Så underbart. Ska jobba i Mockfjärd img, så jag har inte bara sovmorgon,
jag slutar även en halvtimme tidigare än jag brukar. Lovely!

Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Bökigt med kalas ibland :P

2008-04-10 @ 12:28:31
Postat av: Tette

Men jag är ju avis på din väska ju!!

2008-04-11 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0