Nöjd.

Jag måste säga att jag är nöjd med dagen.
Ibland är det bra att bli sjuk, så man får vara hemma och göra
sådant som man inte hinner med annars. Har städat och stått i hela dagen.
Hunnit med allt jag planerat och lite till. Så man kan säga att jag mår fina fisken igen.

Cyklat upp till Handbacken och pumpat cykeln också,
så nu är det äntligen vår!

M har fått tillbaks sin bil idag också äntligen.
Hur länge har den stått på verkstaden, 5-6 veckor?
Att det ska ta sådan tid för försäkringsbolag. Förstår inte.
Lycktligtvis så gick försäkringen in och täckte, så han behövde
bara betala självrisken, inte så bara det kanske, men annars hade det gått på 12´....
roligare kan man ju ha för pengar.

Nu blir det Man U-Barca på tv:n.

Img ska jag åka och jobba.
Har ju lyx och bara jobbar till 13.30.
Så det ska jag klara.

Kommentarer
Postat av: Icka

Kan du inte mejla bilden på O som du har här inne? Den när han är själv på kortet och håller i nappen?

2008-04-29 @ 20:56:39
Postat av: Emma

Tror inte de blir nå Nås för dem. Dom va nog inte där förra året heller. Tror de är ganska splittrade; Fredde jobbar och är med sin tjej mest tror ja..några bor i andra städer.. Hoppas du också får en trevlig Valborg! kram!

2008-04-29 @ 21:33:05
Postat av: Carro

Ha, då var det hans bil jag såg när jag åkte förbi där idag. Kunde inte riktigt tro det med tanke på att det var så längesen den gick sönder :P

2008-04-29 @ 22:06:17
URL: http://carolineerkers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0