PRINSEN & JAG

Har haft en lån dag idag. Fullspäckat hela dagen på jobbet,
sen direkt till Blge och hämtade upp M. Till maxi och handlade allt
vad som behövs till helgen + lite till. Fördrev närmare 1½ timme mellan hyllorna.
Sen hem och packa upp allt, och vidare till Nås för att låna en till bil.
Där var även Oscar på besök, så vi hann med att busa lite.

Nu sitter man äntligen här, i soffan i lugn och ro.
Har betalt bilskatten, skänkt en slant till BRIS- i minne för Engla.
Känner mig rätt nöjd och belåten för dagen.
Insåg även när jag skulle avbeställa en film, att jag troligtvis glömde avbeställa
förra numrets dvd... så det verkar vara en på väg till mig... fan.... men det är bara
att frankera och skicka tillbaks direkt. Drygt. Men så är det när minnet sviker.

Prinsen & Jag går på tv3 också, skit bra film. Så den kommer jag bli kvar framför.

Trodde jag var så smart när jag kom på en idé om hur jag skulle ändra, eller
få bort det blå som är högst upp på min blogg, men där fick jag... gick inte alls det.
Sen orkar jag inte krångla nå idag heller.... lär kanske försöka ta mig in i photoshop
och fixa ihop en egen header, men jag vet ju inte hur man gör..... men men.
Eller är det möjligtvis någon som kan ge mig ett tips eller råd eller något i den stilen....?
Det blåa stör mig. Vågar inte byta stilmall ytterligare en gång och få lov ändra massa igen..


Img är en ny dag.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0