Några lugna timmar...

...innan läggdags väntar. Ska bara sitta här i soffan och inte göra mycket. Bara vara.

Blev thai till lunch. Wokade äggnudlar med kyckling. Fick dessutom tag på halva matsäcken till img, så nu måste jag bara hitta en macka av nå slag längs vägen... har tvättat bort det mesta av tvätthögarna, och t o m packat väskan inför img, så jag slipper det innan avfärd till jobbet img...

Utanför fönstret så regnar det. Har gjort det större delen av eftermiddagen. På nå vis känns det idag inte som att det gör något, jag har ändå ingen lust att göra något. Idag vill jag bara vara.

Se på lite sport på tv:ns kanaler bara klockan blir 20 och lite mer...

Img blir en dag utan skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0