OS är nog inget för oss.

Hmm. OS. Bedrövelse, tårar, otur, domare.... det verkar inte vara Sveriges mästerskap direkt. Har svårt att se att vi skall kunna ta något guld nu...... känns rätt surt och kört. Varför kosta på så många aktiva och inga resultat så det är något?

Haft en dag på jobbet med massa "hmmmmm...hur ska jag göra..... vad är rätt och vad är fel juridiskt...".. massa hit och dit hela tiden... men på nå vis löser det sig. Hoppas jag. Direkt på träning. Gick sådär, blev så less direkt pga uppvärmningen och då tappar jag humöret... och fler än jag.. men bara att komma igen på torsdag.

När jag kom hem, så kom svärmor ner nästan direkt. Damen som skall rita har varit här på eftermiddagen och de har disskuterat lite... så nu har allt tagit en ny vändningen igen...  haha... men rätt smart egentligen... bättre ju billigare det blir ju... så vi får se hur det blir tillslut. Hon skulle hem och skissa och räkna och mäta lite.

Ska ta och stoppa något i magen, se på sporten och sen krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0