Snart helg.

Bara en dag kvar, sen blir det lite ledighet igen. Ska bli skönt. Nog för att lördagen går åt till match i Örebro, men sånt är livet och så kommer det ju en söndag också.

Jobbat mellan 8.15-17.45 idag, sen direkt vidare till Ludvika på träning... som började 18.30, men klockan var närmare 18.45 innan jag var på plats... fr o m nästa vecka minskar vi ner träningsdosen med ett pass också. Allt för att hålla vår lilla trupp hel och frisk säsongen ut... insåg idag att det är typ bara 6-7 träningar kvar... *snyft*

När jag kom hem var svärmor och svärfar här. De hade kommit på en idé. Istället för att köpa mer dynamit och behöva spränga mer, så skulle svärfar låna hem sitt jobbs "grävare", så kunde vi gräva bort stenarna istället! Super ju! Så slipper vi kånga och förska bära dem hit och dit också... men det blir först framemot nästa helg...

Img får jag besök på jobbet vid halv 9 redan, så jag lär försöka vara på plats redan vid 8, så jag hinner få igång maskinen och lite sånt. Dags för del 1 av mitt "krångel-problem-ärende", men morgondagen kommer gå bra... klurigare blir det med del 2 sen.. handlingarna lär vara påskrivna vid 1/10.. så jag har några veckor på mig att klura och fundera. Tisdagen om en vecka och lite till, ska jag antagligen åka till Falun på morgonen också på en liten kurs. Kan bli skoj! Får se lite längre fram hur det blir. Chefen tar semester en vecka nu och åker till solen.

Lördag blir som sagt en match dag, söndag skall jag, eller borde jag åtminstone ägna mig åt lite målning igen. men vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0