Frusen.

Snön ligger fortfarande kvar. Ingen ny har kommit idag. Något positivt. Sitter inne och kurar under en filt, fryser.

Har haft en lååång dag på jobbet, men som gick ovanligt fort för att vara torsdag, så egentligen kan man inte klaga. Img är det fredag! Bara en dag kvar på jobbet för denna vecka. Jippi! Blir en tur till stan img som det verkar, ska dels hämta M men även äta något gott med M´s föräldrar. Så jag och svärmor ska försöka passa in varandra någonstans mellan Floda och Gagnef och bara ta en bil... sen åker M med sin pappa till jobbet... för annars skulle vi typ ha haft varsin bil. Miljövänligt, nja, knappast.

Sen är det lördag och då är det andra planer. Förmiddagen blir en utflykt, och eftermiddagen är det jul-stå-hej i Nås.

Ska försöka se på lite inspelade program innan läggdags tror jag. För en gångs skull, valde jag ikväll att hoppa över skidskyttet på tv, för min tanke var, det går väl inge bra för dem ändå. Och vad händer, Jonsson går och vinner! Fan. Tjiii fick jag liksom.

Kommentarer
Postat av: Inger

Fick också läsa om det på webben. Jonsson alltså!



Kram mamma

2008-12-04 @ 20:51:11
Postat av: Emma

Ja de var det verkligen! Vet du vem jag drömde om i natt? Fredde Jag var i USA och skulle leta på honom :) hoppas allt är bra! kram!

2008-12-04 @ 21:36:39
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0