Klirr i kassan...

...eller inte bara. Fick 25% tomerabatt denna helg på stryktipset av svenska spel. Så jag som är icke de minsta intresserad av stryktipset eller att försöka få till en egen rad, tog hjälp av M att få lite info om hur jag ens gör... och så gjorde jag typ något "hux flux" system.... and guess what.... Jag betalde 75 kr själv, och vann 207 spänn. Yeah. Man kanske borde spela oftare....

....dessto mindre klirr i kassan har det också blivit idag, men det är en annan femma och en större investering. Så det kan inte räknas.

Har varit i Nås på julbasar och julmarknad eller vad man nu kallar det.. köpte lite lotter och vann....en skit stygg väska och chokladpudding..... jag som hatar chokladpudding.... så den fick pappa ta med sig hem....sen blev det ett lång besök hos mormor och morfar. Uppskattat. Tiden gick så fort också, så jag tror  vi var där i närmare 2 timmar. Får göras om.

Sen när vi ändå var ute i svängarna och inte varit hemma på hela dan, så var det väl ingen idé att åka hem heller, så vi åkte till M´s föräldrar, som haft Jon hos sig hela dan... så M fick dels ta en bandymatch och så fick vi även lite te och macka. Men nu är vi äntligen hemma. Medans vi varit borta så har gården blivit skottad också... + att plogbilen hittat ut... det var på tiden liksom...

men idag blir det inge fix gjort här hemma, det får vi ta img... då får det bli städning och tvättning och så vinterstudion. Fast först och främst så ska vi sooooova ut. Förra helgen hade vi klockan på ringning hela helgen och idag var vi uppe vid 7... så nu behöver vi söööömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0