Närmar sig helg.

Nu står det inte på förrän det är helg igen. Och snart står julen i dörren och knackar på... 2 arbetsdagar kvar, sen tar jag julledigt, för att sen få slita de två arbetsdagarna i mellandagarna.... Ser framemot många dagars ledighet så jag verkligen hinner sova ikapp. På lördag blir det att ha klockan på ring igen...

Jobbat till 18 idag, sen har jag varit duktig och tagit hand om jul-strykningen.. eller snarare kanske så att jag tog hand om strykningen så jag skulle slippa en julstrykning...

Ska ta en en tur till precent img, med hopp om att hitta svärmors julklapp... att det ska vara så himla svårt.

+5'c och slask. Vilket julväder, men sooooom jag trivs! Orkar inte med nå snö och skit.

Så till bonde-snacket. Läste en artikel på expressen.se om hur böndernas liv såg ut idag... Så ni som inte vill veta, läs inte mer av detta inlägg. Jag skriver bara om bönderna i resten av inlägget....

Det blev ju precis om jag har trott, och mer därtill.
Att Magnus och Emma planerar bröllop i januari, var ju kanske en rejäl överraskning, men men. Kärleken består iaf.
Hanna och Elias har glidit ifrån varandra, kanske var 60 mil lite för långt avstånd ändå...
Per tröttnade på Åsa, eller kände kanske inte att det var rätt, så han lever som singel...
Och Peter, ångrade sig också och tyckte nog han gick för fort fram och tog fel beslut, kärleken med Wille varade inte länge, och Peter lever som singel. 3 av 4 bönder är singlar. Och här har vi suttit och slösat hela hösten på ingenting?
Men jag är inte förvånad.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hade inte tänkt det. Jag tänkte bjuda Icka på korv och pommes eftersom jag får ta Oscar hela fre em.

Vi tar nog en promenad till mormor och grattar. Men du kan väl få en korv om du vill.



Kram mamma

2008-12-18 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0