Pust och stön....

...vad det är drygt med julklappar. Har kommit på värsta braiga idén till en person, men det krävs lite merjobb först, och det var f*n inte lätt må jag säga.... ögonen börjar bli små.. men lär få det klart innan jag lägger mig..

Dagen idag har rullat på bra faktiskt. Ovanligt mycket göra för att vara på det kontoret. Så klockan blev faktiskt 18 rätt snabbt. Img är jag tillbaks i vanliga vardagen igen. Och morgondagen blir en dryyyg dag. En lång dag. Ska vara i Ludvika vid 20.30 tror jag och sen natten lång till säkert 02 snåret... men M har frivilligt erbjudit sig att skjutsa och hämta mig, för att han inte vill jag ska vara ute själv och köra.. så det tackan man väl inte nej till direkt.

Nu lär jag fixa vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0